TOP 3 treningi na szczupłe nogi

Parę miesięcy temu byłam fanką Mel B, później przeniosłam się na Cassey Ho… i tak mi zostało! Nie wiem dlaczego, ale ta instruktorka pilatesu wprost zawładnęła moim sercem! Jest przemilutka, rozgadana, bardzo motywuje do działania, a jej treningi są naprawdę wyczerpujące. Prowadzi własny kanał na youtubie oraz bloga. Z nią wyćwiczycie całe ciało! Od nóg, przez pośladki, brzuch, ramiona i całe ciało! W dodatku jest z czego wybierać, oj jest!

W tym poście chciałabym przedstawić Wam moje trzy ulubione treningi na nogi. Niestety nie robię ich regularnie – w weekend i jak znajdę czas w dni powszednie. Widzę jednak efekty w tym, że moje nogi z pewnością są bardziej wytrzymałe, co dosyć często przydaje się na w-fie 🙂

Jest to mój ulubiony trening. Po pierwsze – trwa 10 minut, po drugie – daje niezły wycisk łydko, udom i brzuchowi. Wykonujemy go w jednym miejscu, więc świetnie nadaje się dla leniwców, którzy chcą się trochę wysilić 😉
Bardzo ciekawe ćwiczenia na stojąco. Ja preferuję właśnie takie, ponieważ jakoś nie lubię leżeć zbyt często na podłodze. W wykonaniu są bardzo proste, ale i tak czuć, że jakieś mięśnie pracują!
Trochę leżenia, trochę siedzenia. Muszę przyznać, że ćwiczenia siedzące są bardzo “wymyślne”, nie oznacza to jednak, że nie są trudne. 
Kiedy pisałam ostatnio post związany z moimi treningami, bardzo się on Wam spodobał. Chciałabym również nawiązać do zdrowszych nawyków jedzeniowych, które ostatnio pojawiają się u mnie coraz częściej. Bylibyście tym zainteresowani? 

25 myśli na temat “TOP 3 treningi na szczupłe nogi

  1. Ja ćwiczę z dziewczynami z kanału xhit daily, są naprawdę świetne. Niestety ćwiczenia na nogi muszę długo dopasowywać, bo mam problemy z kolanem. :c
    Chętnie przeczytam posta o zdrowym odżywianiu 🙂

  2. Początkowo robiłam ćwiczenia z Chodakowską, teraz zatrzymałam się na Mel B
    Zapewne jeszcze podąże za kimś innym

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

  3. Dzisiaj spróbuję tego drugiego treningu 🙂 Chętnie przeczytałabym post o zdrowych nawykach żywieniowych :*

    fotografiazpieknem.blogspot.com

  4. W tamte wakacje ćwiczyłam z Mel B, ale ostatnio mnie jakoś do tego nie ciągnęło. Pasowało by troszkę się wysilić i spróbować jeszcze raz. 😀 Może zacznę teraz z Cassey?
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

  5. Ja jestem od poczatku kwietnia na diecie, i ćwiczę codzinnie 30 minut na stepperze. Potem ćwiczenia z aplikacji na tablet z ćwiczeniami na nogi a na końcu ćwiczenia na szpagat.

    julalula.blogspot.com

  6. Super post! Ja też mam zamiar (od jutra xd) zacząć ćwiczyć… Jakiś czas temu ćwiczyłam z Mel B, ale potem z powodu braku czasu (egzaminy i te sprawy) przestałam, i teraz mam zamiar zacząć od nowa! Na pewno wypróbuję któryś z tych trzech treningów, bo Mel B na nogi nie przypadł mi do gustu… 🙂 Rób częściej takie posty!
    onlyimagin.blogspot.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *